Afwerking

Op 25 januari zal om 05:00 uur (’s ochtends) het verkeer over de nieuwe brug gaan.

Straatlantarens zijn ook aangebracht

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoe lang moet brand blusleiding zijn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Matrix bewegwijzering

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laatste stukje vangrail wordt gemonteerd

 

 

 

 

 

 

 

Aansluiting van de bestaande en de nieuwe railing

 

 

 

Noodwegdek van het fietspad met rubberen platen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fietspad moet nog geasfalteerd worden

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bevestigingsvoet  voor de lantarenpalen in de middenberm

 

 

 

Dikke afwerklaag onderste deel tuien

 

 

 

Trap in de Pylon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sensor meet de temperatuur van het wegdek

 

 

 

Het asfalteren tussen het bestaand en het wegdek van de brug

 

 

 

 

 

 

 

Dikte  meting van het asfalt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voor de bescherming van de tuien en pylonen zijn de railingen daar extra verstevigt en verhoogt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Polijsten van een zijkant langs het wegdek, die met een asfalt laagje afgewerkt wordt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Staalconstructie voor de wegbewijzering

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De laatste gleufjes en openingen worden met teer gevuld

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oude Stalen barrière wordt hergebruikt voor de afscheiding van het fietspad

 

 

 

 

 

 

 

Terug index oude brug